Acte necesare pentru evaluare in functie de tipul obiectivelor de evaluat:
Actele necesare pentru realizarea rapoartelor de evaluare se predau de regula, evaluatorului in momentul efectuarii inspectiei pe teren a obiectivelor. Actele necesare (in copie) pentru evaluarea imobiliara in functie de tipul obiectivelor de evaluat sunt:
a) Acte necesare pentru evaluarea apartamentelor:
- Acte de proprietate (Contract de Vanzare-Cumparare, Certificat de Mostienitor, etc.)
- Extras de Carte Funciara (Daca este cazul)
- Releveul apartamentului
b) Acte necesare pentru evaluarea proprietatilor rezidentiale, comerciale si industriale (constructie + teren):
- Acte de proprietate (Contract de Vanzare-Cumparare, Certificat de Mostienitor, etc.)
- Extras de Carte Funciara (Daca este cazul)
- Plan de situatie/amplasament si delimitare a bunului imobil/corpului de proprietate
- Cadastru (Releveu/schita pe fiecare nivel al constructiei daca este cazul)
- Autorizatie de construire/desfiintare
- Proces verbal de receptie la finalizarea lucrarilor
c) Acte necesare pentru evaluarea terenurilor libere de constructii
- Acte de proprietate (Contract de Vanzare-Cumparare, Certificat de Mostienitor, etc.)
- Extras de Carte Funciara (Daca este cazul)
- Plan de situatie/amplasament si delimitare a bunului imobil/corpului de proprietate
- Certificat de urbanism
In functie de tipul proprietatii evaluatorul poate solicita si alte documente necesare (extras de Carte Funciara de informare, Certificat de Urbanism, copie Carte de Identitate client/Copie Certificat Inmatriculare societate)
Urmariți-ne pe